Politikul.ro

Articol

Politikul.ro > Actualitate > Criza de luni de la TAROM i-a determinat și pe alți pasageri să ceară compensații pentru curse anterioare cu probleme. Câți călători au fost afectați

Criza de luni de la TAROM i-a determinat și pe alți pasageri să ceară compensații pentru curse anterioare cu probleme. Câți călători au fost afectați

Numărul clienților TAROM care solicită compensații pentru cele peste 20 de curse anulate luni, ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant, este în creștere. Această situație fără precedent a determinat și pasagerii de pe curse anterioare din 8 iulie să își revendice drepturile.

Un număr tot mai mare de pasageri de pe cursele din 8 iulie au apelat la companii specializate și la linia prioritară deschisă de TAROM, conform datelor obținute de Gândul.

Conform informațiilor obținute, numărul celor care s-au adresat companiei specializate FlightClaim a crescut semnificativ, ajungând la aproximativ 300 de solicitări.

Cele mai multe cereri depuse prin FlightClaim sunt în special pe cursele interne și conexiunile cu zborurile interne, explică Ramona Colea, manager general.

Pe de altă parte, în ceea ce privește cursele externe, cererile mai numeroase au fost pe destinațiile Paris, Londra și Amsterdam.

Începând de duminică seara și până luni, aproximativ 26 de curse TAROM au fost anulate, afectând aproximativ 4.580 de călători. Compania a înființat o linie prioritară pentru cei afectați, unde au fost deja primite în jur de 100 de solicitări până miercuri seara.

Pasagerii afectați au dreptul la compensații fixe pentru anularea zborului, rambursarea biletului și decontarea cheltuielilor suplimentare pentru masă, cazare și transport.

TAROM a creat o adresă de e-mail dedicată pentru a facilita procesul de compensare, iar pasagerii afectați pot trimite cererile și documentele necesare la adresa de e-mail [email protected]

Compensațiile sunt stabilite ca sume fixe conform Regulamentului European 261/2004, iar pasagerii pot opta între bani sau voucher electronic pentru compensare.

Compania TAROM își cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat și depune eforturi pentru a reduce impactul asupra planurilor de călătorie.

Imaginea utilizată în acest articol a fost preluata de pe site-ul Gandul și poate fi vizualizată direct aici.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *